E-mail ons Winkel Winkelwagen

 

Een bestelling plaatsen


Bestellen bij MyWatch gaat via een paar eenvoudige stappen.
Account aanmakenOm bij MyWatch te kunnen bestellen heeft u een account nodig. Deze maakt u aan als u klaar bent met bestellen. Klik op "afrekenen", rechtsonder op uw scherm. Als u een nieuwe klant bent kunt u uw gegevens invullen bij "Nieuwe Klant". Na het invullen klikt u op "Volgende stap" waarna u kunt aangeven of u uw bestelling eventueel op een ander adres af wilt laten leveren. Onder aan de pagina kunt u uw keuze kenbaar maken hoe u wenst te betalen. Dit dient wel bij elke nieuwe bestelling aangegeven te worden.

Hoe bestel ik
Stap 1

Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje'.

Stap 2
Klik op ‘bestellen'. (of op ‘verder winkelen' wanneer u meer artikelen wilt bestellen)

Stap 3
Controleer de gegevens van uw bestelling.

Winkelwagentje
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit.

Adresgegevens
U kunt hier aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien u een ander adres wenst te gebruiken kunt u dit hier toevoegen.

Stap 4
Klik zodra al uw gegevens correct zijn op ‘naar betalen'.

Stap 5
Selecteer de gewenste betaalwijze.

Stap 6
Maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen' te klikken.


Uw account
Om bij MyWatch te bestellen, heeft u een account nodig. In dat account geeft u onder andere uw naam, adresgegevens en e-mailadres op. Geef meteen aan of u onze nieuwsbrief wenst te ontvangen. De toegang tot uw account is beveiligd met een door u gekozen wachtwoord.

Wachtwoord
Als u uw wachtwoord kwijt bent. Op de inlogpagina vult u uw e-mailadres in en binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link. Klik op die link om een nieuw wachtwoord op te geven.

Wijziging gegevens
U kunt zelf in uw account uw gegevens (waaronder e-mailadres en wachtwoord) wijzigen. Houdt u er rekening mee dat eventuele betalingsherinneringen naar het laatst gebruikte factuuradres verstuurd worden. Mocht het u niet lukken om zelf uw gegevens aan te passen, dan kunt u via een e-mail uw wijzigingen doorgeven. Wij zullen dan uw gegevens in het systeem aanpassen.

Een bestelling annuleren
U kunt uw bestelling eventueel zelf annuleren. Als u in het scherm staat van "Bevestiging / Betaling" en u breekt hier de bestelling af, dan is uw bestelling geannuleerd. Indien u toch de bestelling bevestigd door op volgende stap te klikken, en u wilt toch uw bestelling annuleren dan kunt dit u via een mail aan de afdeling klantenservice melden. Zij zullen per direct uw bestelling in het systeem annuleren en dit per mail aan u bevestigen.

Deze website is gerealiseerd door Impressed webdesign en werkt met Slimbeheer 5