E-mail ons Winkel Winkelwagen

 

Zichttermijn / Retourneren



Voor bestellingen bij MyWatch geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen. Na ontvangst van het artikel dient u deze te controleren op beschadigen en/of uw bestelling compleet geleverd is. Als dit niet het geval is, verzoeken we u hiervan zo spoedig mogelijk melding te maken bij de klantenservice.

Voldoet de bestelling niet aan uw verwachting of bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het artikel retourneren. Dit geldt ook voor artikelen welke in de opruiming zijn.

U kunt uw bestelde artikel(len) retourneren indien:
binnen de zichttermijn van 14 dagen geschiedt.
in de,  voor zover mogelijk, originele staat en verpakking.

Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de originele factuur en in een deugdelijke verpakking. Wij verzoeken u vriendelijk om de reden van retourneren op de achterzijde van de factuur te vermelden.

Retourzendingen kunt u sturen naar:
MyWatch
T.a.v. Klantenservice
Postbus 23
7200 AA  Zutphen

Indien de retourzending een aangetekend stuk betreft, ontvangt u op het postkantoor een verzendbevestiging voorzien van een 3S-nummer.Wij verzoeken u ons op de hoogte te brengen van de verzending en in geval van een 3S code deze te vermelden. Tevens dient u dit bewijs zorgvuldig te bewaren. Het is mogelijk dat wij hier in een later stadium om vragen.

Indien het een retourzendeing betreft via de reguliere post  verzoeken wij u vriendelijk, indien mogelijk,  om via de mail MyWatch op de hoogte te stellen dat u het door u gekochte artikel(len) heeft geretourneerd.

Zodra MyWatch het artikel in goede orde hebben ontvangen, zullen wij dit aan u bevestigen via de e-mail. Wij zullen dan binnen 3 werkdagen het verschuldigde bedrag of een deel daarvan aan u terug overmaken. Indien u bij uw bestelling verzendkosten heeft betaald worden deze ook aan u terug overgemaakt. U betaalt alleen de verzendkosten van het retourneren.
Indien en voor zover  meer dan 4 dagen geleden is dat u een bevestiging heeft ontvangen van uw retour en de teruggestort op uw bankrekening nog niet heeft plaatsgevonden, dan kunt u hiervan melding maken bij onze klantenservice.
Let op!

Heeft u over bovenstaande vragen dan kunt u contact met ons opnemen info@mywatch.nl

Deze website is gerealiseerd door Impressed webdesign en werkt met Slimbeheer 5